Chyba wszyscy zapamiętamy ten rok na długo, był zupełnie wyjątkowy i dla wielu z nas trudny. My jednak zapamiętamy go jako rok udany. Czas zatem na podsumowanie roku 2020! Jako agencja musieliśmy radzić sobie z lockdownami i kolejnymi obostrzeniami. Mamy jednak sporą satysfakcję bo nie tylko poradziliśmy sobie ale także rozwinęliśmy się i efektywnie wykorzystaliśmy ten czas.
Nowa strona
Uruchomiliśmy naszą nową stronę dworaknieruchomosci.pl. Do jej realizacji potrzebowaliśmy zdjęć nas samych dlatego wykonaliśmy kilka sesji zdjęciowych. Do naszej strony podpięta jest także Strefa Wiedzy – to miejsce, o którym więcej za chwilę, ale znajdziecie tam pomocne informacje na temat nieruchomości i inwestycji.
Nowa technologia
Od dawna uważamy, że świat przenosi się do online’u. Już na początku roku wprowadziliśmy do naszych ofert wirtualne spacery 3D, więcej o nich znajdziecie w strefie wiedzy tutaj. Okazał się to strzał w dziesiątkę, kiedy to w marcu wprowadzono pierwszy lockdown. Mogliśmy zaprezentować nasze domy online w jakości najlepszej z możliwych na światowym rynku, czyli w technologii Matterport. To dzięki niej udało nam się z takim spokojem kontynuować pracę w czasie pandemii. Dziś wirtualny spacer 3D jest u nas standardem.
Drony i spoty
Może dron to już nie najnowsza technologia ale jakość 4K i spoty reklamowe z ujęciami z wewnątrz domów i apartamentów to już zupełnie co innego. U nas stosujemy te rozwiązania w standardzie, oczywiście tam gdzie jest to zasadne. W przypadku ofert deweloperskich pokazujemy postępy prac na ujęciach z drona. W tym roku polataliśmy także nad naszymi okolicznymi górami 🙂 Latem było pięknie.
Czas sprzedaży
Co ciekawe mimo wielu obostrzeń zmniejszyliśmy średni czas sprzedaży domów i mieszkań. Padały kolejne rekordy! Grzegorz Dworak rozbił bank sprzedając dom w 3 tygodnie. To efekt wprowadzonych narzędzi, standardów i naszych starań. Jesteśmy dumni z naszej skuteczności i referencji od naszych klientów.
Pandemia
Grzegorz Dworak zawsze powtarza, że rozwój jest najważniejszy. Wprowadzał nowe technologie w momencie, w którym wielu wydawało się, że to przesada, niepotrzebny koszt. W pandemii, w czasie najostrzejszych obostrzeń kontynuowaliśmy pracę i co najważniejsze sprzedaż.